4 פעולות לקידום אתר אינטרנט בגוגל

קידום אתרים בגוגל היא אחת הפעולות החשובות ביותר שמטרתה להגדיל את כמות הכניסות לאתר, וכתוצאה מכך את ההכנסות שלכם. גם לכם יש אתר אינטרנט? קבלו 4 פעולות לקידום אתרי אינטרנט בגוגל.

עשו מחקר מילות מפתח

לפני שאתם מקדמים את האתר שלכם בגוגל אתם חייבים לעשות מחקר מילות מפתח מעמיק מאד. מילות מפתח הם למעשה הביטויים שאותם הלקוחות שלכם מחפשים בגוגל. המטרה שלכם היא להתחרות על הביטויים הללו על מנת שהאתר שלכם יעלה כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש. את המחקר הזה תוכלו לבצע באמצעות כלי למחקר מילות מפתח באתר גוגל שיסייע לכם להבין אילו ביטויים הכי מבוקשים ועל אלה מהם כדאי לכם להתחרות. אם לא תתחרו על מילות המפתח המבוקשות אתם תאבדו את הלקוחות שלכם לטובת המתחרים וההכנסה שלכם תיפגע באופן משמעותי.

כתבו תוכן איכותי

אנחנו בטוחים שכבר יצא לכם לשמוע שהתוכן הוא המלך. ובכן, יש בעלי אתרים שלוקחים ברצינות את המשפט הזה ויש כאלה שפחות. נפתח בשורה התחתונה, אתם חייבים כל הזמן לעדכן את התוכן באתר שלכם, כך גוגל ידע שמדובר באתר רציני שמתעדכן מעת לעת ושומר על הרלוונטיות שלו כלפי הלקוחות.

כשאנחנו מדברים על רלוונטיות אנחנו מתכוונים לכתיבת תוכן איכותי ומקצועי שבאמת יספק מענה לגולשים שמגיעים לאתר שלכם. גם גוגל יודע לזהות כשמורחים אותו עם תוכן לא טוב שנכתב רק כדי לעדכן את האתר ואולי לא פחות חשוב מזה, גם הלקוחות שלכם ידעו לזהות את זה. השקיעו בתוכן המקצועי וכך הלקוחות לא ינטשו את האתר, כי הם פשוט יקבלו תשובות לכל השאלות שלהם.

 

 

בצעו אופטימיזציה לאתר

זה לא משנה כמה המוצר שאתם מציעים יהיה מבוקש וכמה האתר שלכם יהיה יפה, אם חוויית השימוש בו לא תהיה נוחה לא עשיתם בזה שום דבר. לכן, אנחנו ממליצים לכם כל הזמן להשקיע באופטימיזציה של האתר ולוודא שהוא עולה במהירות הנכונה, שהדפים בתוכו נטענים מהר ושאין באגים שפוגעים בחוויית השימוש.

תשקיעו כל הזמן ב- AB טסטינג ובדקו מה משפיע על הלקוחות שלכם מבחינת אחוזי ההמרה. למשל, יש מצב שתופתעו לגלות כמה צבע של כפתור בעמוד נחיתה יכול להשפיע על ההמרה. אל תעשו שינויים מתוך תחושות, נסו את השינוי על הלקוחות שלכם ותקבלו החלטות על פי נתונים. כך תוכלו להיות בטוחים שהשינוי שאתם מבצעים עושה טוב ללקוחות שלכם וזה כמובן מה שחשוב.

שלבו בין קידום אורגני וקידום ממומן

אם כבר יצא לכם לקדם אתרים בעבר אתם ודאי יודעים שיש לכם שתי אופציות לקידום האתר, בצורה אורגנית ובצורה ממומנת. קידום אורגני הוא קידום שמטרתו לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. באמצעות הקידום הממומן אתם תופיעו במודעות הממומנות של גוגל, בחלק הכי עליון של הדף.

קידום אתרים אופטימלי הוא כזה שמשלב בין קידום אורגני וקידום ממומן. היתרון של הקידום הממומן בא לידי ביטוי שהתוצאות שלו נראות לעין כמעט באופן מידי ולא פחות שוב מזה, השליטה תמיד נמצאת אצלכם. ככל שתשימו יותר תקציב, כך תקבלו יותר לידים או כניסות מהמודעות הממומנות ולהפך, מתי שתרצו תוכלו להוריד את הרגל מהגז.

לסיכום

במאמר זה סקרנו 4 פעולות שאנחנו ממליצים לכם לעשות על מנת לקדם את האתר שלכם בגוגל. בסופו של דבר הסוד טמון בהשקעה שלכם וזה לא משנה איזו פעולה תבחרו לעשות, במידה ותקפידו לעשות אותה לאורך זמן האתר שלכם יצמח וההכנסות שלכם יגדלו.

נגישות