מחקר ואסטרטגיה

ממוקד התנהגות, צרכים והרגלי שימוש

מחקר ואסטרטגיה

מאוד קל להישאב למחשבה שאנחנו יודעים מה תהיה תגובת המשתמשים למוצר או שירות חדש בשוק. אך ללא מחקר מקדים, חזון זה אינו אפשרי.

כדי לדעת מה תהיה תגובתם של המשתמשים במפגש עם המוצר שלנו, לצפות מראש מה תהיה הביקורת שלהם, ולהיערך לאופי השימוש שלהם, אנו ב KRS מספקים מערך בדיקות משתמשים, כחלק ממחקר מעמיק ומקצועי, שתוצאותיו יאפשרו לנו לצפות מראש את תגובת המשתמשים הרבה לפניי שהמוצר יגיע לשוק ואף לפניי עלויות הפיתוח.

מתוך מבדקי משתמשים

תהליך הבדיקות מתבצע באמצעות מספר שלבים:

  1. הכרת קהל היעד – באמצעות הליך המאפשר לחשוף את המאפיינים והצרכים של המשתמשים הפוטנציאליים
  2. ניתוח התנהגויות של משתמשים – תהליך שיאפשר לצפות מראש הרגלי שימוש,יכולות טכנולוגיות, ואף לצפות את התגובות של המשתמשים בכל שלבי המפגש עם המוצר..
  3. ניתוח השמישות של המוצר או של השירות – בדיקה של המוצר המפותח באמצעות משתמשים אמיתיים תאפשר לעדכן את תכונותיו לשיפור חוויית משתמש ולהגברת שימושיותו, מה שיזניק אתכם מספר צעדים לפני המתחרים ויביא לפריצות דרך בתחום בו אתם פועלים.

Usage scenarios

תהליכי בדיקות משתמשים מתנהלים בשתי מסגרות אפשריות:

  1. במסגרת מעבדות השמישות של החברה – במקום יתקיימו ראיונות, יתועדו פריטים חיצוניים כגון מעקב אחר תנועות עין, הבעות ותגובות. כמו כן ירשמו ממצאים בהקשר של שימוש במוצר המפותח. ניתוח המסקנות יוגש בצורה מעמיקה להפקת תועלות מרביות מהתהליך.
  2. בדיקות מרחוק – ביצוע מחקרים דומים באמצעות מערכות תיעוד מרחוק, זאת באמצעות מעקב אחרי תנועות העכבר ומילוי שאלונים לאחר השימוש במוצר. התוצאות נותנות מידע חשוב לתיקונים אחרונים ולשדרוגים קטנים שיוכלו להפוך את הפיתוח להצלחה מסחררת.

צרו עימנו קשר עוד היום לקביעת פגישת עם יועץ מומחה חווית משתמש.

יש לך שאלות על התהליך שלנו ? רוצה לקבל הצעת מחיר ? אפשר להתחיל בשיחת טלפון או פגישה

כן! בואו נדבר