בלוג

כי יש לנו מה לספר לכם...

הגדלת אחוזי ההמרה באתר על ידי עיצוב ממשק משתמש חכם לטפסים

הגדלת אחוזי ההמרה באתר על ידי עיצוב ממשק משתמש חכם לטפסים

אחד החלקים החשובים ביותר באתרי אינטרנט הם הטפסים שהוא מכיל. הטפסים שלנו חייבים להיות מותאמים לצרכים ולציפיות של המשתמש, זאת על מנת להבטיח אחוזי המרה גבוהים בכל הקשור לנתוני המכירות או איסוף הלידים. בין אם מדובר בטופס יצירת קשר, טופס הזמנת מוצר או שירות, טופס הרשמה לאירוע או לניוזלטר, יש מספר כללים חשובים שעלינו ליישם בעת עיצוב אתר על מנת לתמוך בניסיונות האופטימיזציה להעלאת אחוזי ההמרה של הטופס שלנו.

להלן 5 טכניקות שמומלץ ליישם ולבחון באתרכם, כל הטכניקות הנ"ל נוסו על ידינו במקרים רבים, ותמיד הוכיחו את האפקטיביות שלהן בהעלאת יחסי ההמרה של אותו האתר, אך אנחנו ממליצים כמובן לבחון כל פתרון, ולבדוק את האפקטיביות שלנו מבחינת אחוזי המרה וחווית משתמש.

להמשך המאמר
לא רק סטטיסטיקות – אפיון פרסונות בעזרת גוגל אנליטיקס

לא רק סטטיסטיקות – אפיון פרסונות בעזרת גוגל אנליטיקס

בעת אפיון אתר אינטרנט או כל ממשק אחר, אנו רוצים להכיר בראש ובראשונה את המשתמשים שלנו, להבין מהם הצרכים, ההרגלים, המאפיינים ואף את התהליכים שהם עושים בשימוש בממשק. כעת נסו אתם לתאר את הלקוח האידיאלי שלכם, האם תהיו מסוגלים להגדיר את המקום בו הוא מתגורר? כיצד הוא הגיע לאתרכם? אילו מוצרים הוא ירכוש?. חשוב להבין שמציאת התשובות לשאלות הללו יכולה לסייע לנו לבצע את אפיון האתר שיתאים בצורה אופטימאלית למשתמשים שלנו ולצרכים שלהם. 

לשם כך, וכחלק מתהליך אפיון חוויית משתמש לאתר או כל ממשק אחר, אנו משתמשים בתהליך הנקרא אפיון ויצירת פרסונות (Persona Prototyping). בתהליך זה אנו שמים לנו למטרה להכיר כמה שאפשר את המשתמשים שלנו, להבין את צרכיהם, ההרגלים שלהם, אופי התנהלותם, מה מאפיין אותם, ומהם התהליכים שהם עושים בשימוש בממשק שלנו.

להמשך המאמר
שלוש דרכים להגדלת רשימת התפוצה על ידי אפיון אתר נכון

שלוש דרכים להגדלת רשימת התפוצה על ידי אפיון אתר נכון

אם גם אתם משתמשים בשיטת שיווק התוכן (Inbound Marketing), אתם בטוח מבינים את החשיבות שבהשגת כתובות הדואר האלקטרוני של הגולשים שלכם, ובטח מכירים את הקושי בהשגת כתובות אלו. הסיבה לכך מתחלקת למספר גורמים. בעת פנייתנו לבקשת הגולש להירשם לאתר, עלינו לקוות שהגענו לאדם הנכון, בזמן הנכון, ועם המסר הנכון. בפנייה זו אנחנו משתמשים במה שנקרא - משפט הקריאה לפעולה (Call-to-Action - CTA), כאשר גם כאן אנחנו תלויים בביצוע נכון של המשימה (בחירה של ניסוח נכון, עיצוב נכון, מיקום נכון ועוד). למרבה הצער, רוב בעלי האתרים והעסקים באינטרנט לא מכירים לחלוטין את הפרקטיקה הזו, מה שהופך את המאמצים שלהם למבוזבזים ואת הגולשים שמגיעים בכל יום לאתר, ולא נרשמים, ללקוחות אבודים. זה המקום שבו אפיון אתר נכון יכול לבוא לידי ביטוי ולסייע בגיוס גולשים חדשים לרשימת הניוזלטר שלכם.

להמשך המאמר
אתר נגיש ומותאם למובייל - התחלה של ידידות מופלאה

אתר נגיש ומותאם למובייל - התחלה של ידידות מופלאה

בישראל חיים היום 1.36 מיליון אנשים עם לקות או מגבלה (כ 24% מהאוכלוסייה), את המגבלות השונות ניתן לחלק למספר קבוצות לפי סוג המגבלה: לקויות ראייה בדרגות שונות (החל מעיוורון צבעים ועד עיוורון מלא), מגבלת שמיעה וחרשות, מגבלות מוטורית שונות, ומגבלות קוגניטיביות (בעיות קשב וריכוז, דיסלקציה וכו'). 

בעקבות החוק החדש וגם בעקבות הציפייה מאתנו לספק מענה נגיש בצורה זהה לכלל האוכלוסייה.

להמשך המאמר
גיימיפיקיישן - איך משלבים את החוויות של עולם המשחקים בממשקים אחרים?

גיימיפיקיישן - איך משלבים את החוויות של עולם המשחקים בממשקים אחרים?

אין זה מפתיע שתעשיית המשחקים הינה אחת התעשיות החמות ביותר כיום, עם מאות מיליוני משתמשים מכל הגילאים בכל רחבי העולם. 

אז מה יש במשחקים שהופך את חווית המשתמש לכל כך קסומה וממכרת? 

עם התפתחות הטכנולוגיה, כמובן, הם מציגים גרפיקה מדהימה, בונוסים, תגמולים, וציונים גבוהים שנועדו לעודד משתמשים לחזור ולרצות יותר ויותר. לטכניקה זו אנו קוראים גיימיפיקיישן (באנגלית - Gamification , בעברית - משחוק).

להמשך המאמר
החשיבות בתכנון נכון של כפתורים בעיצוב אפליקציה

החשיבות בתכנון נכון של כפתורים בעיצוב אפליקציה

מה יותר חשוב, הצגת התוכן שלנו או נוחות השימוש?

הדילמה הזו קיימת בכל פעם שצריך לעצב אפליקציה, המלחמה על כל שטח פנוי במסך הקטן שלנו והרצון להעמיס אותו במידע או תוכן פוגמת מאוד בנוחות השימוש, ובחוויית המשתמש כולה.

בוודאי יצא לכם לא אחת, שרציתם ללחוץ על לינק או כפתור מסוים, ובטעות לחצתם על לינק אחר... אל תרגישו רע עם עצמכם, גודל האצבעות שלכם, סביר להניח, נורמאלי לחלוטין והבעיה היא לא אצלכם אלא אצל מעצב האפליקציה. עיצוב ותכנון לקוי אלו טעויות נפוצות שנובעות בעקבות הרצון להכניס כמה שיותר מידע למסך, וכדי לבצע זאת, הפתרון הפשוט והשגוי – להקטין את הכפתורים.

להמשך המאמר
מערכות מידע אינטואיטיביות וקלות לשימוש – יש חיה כזאת?!

מערכות מידע אינטואיטיביות וקלות לשימוש – יש חיה כזאת?!

היתרונות הרבים של תוכנה כשירות (SaaS) שינו לחלוטין את עולם מערכות המידע, והפכו תוך שנים לכלי עיקרי של ארגונים מכל הגדלים.

מה היא תוכנה כשירות ?

תוכנה כשירות מספקת למשתמש שירות המתאפשר דרך רשת האינטרנט (מחשוב ענן), ולא מצריכה את הארגון ברכישה של מוצרי תוכנה והתקנתן בשרתי הארגון. היתרונות הגדולים ביותר של תוכנה כשירות הינם הקטנת רוב העלויות דרך צמצום העלויות תפעוליות (אין צורך ברכישה של מוצר התוכנה, רכישה של שרתים יקרים, ותשלום על אחזקתם), גמישות ואפיון מערכת לפי צרכי הארגון (ניתן להתחיל בשירות בתנאים מסוימים ועם גדילת צרכיו של הארגון להרחיב את הפיצ'רים ואו השירותים הניתנים, ואף להגדיל את מספר המשתמשים בשירות). לכך צריך להוסיף את האפשרות לשימוש העובדים מכל מקום עם גישה לאינטרנט, וההתאמה של שירותים אלו למכשירי סמארטפון. כל אלו הופכים את מוצרי התוכנה כשירות למושלמים עבור ארגונים קטנים ובינוניים (SMB) ועוד.

להמשך המאמר
החשיבות שבעיצוב אפליקציה מקצועי

החשיבות שבעיצוב אפליקציה מקצועי

הנוסחה לעיצוב אפליקציה מנצחת יכולה להוות אתגר לא קטן לפיצוח גם בעבור המעצבים הטובים ביותר. עובדה זו מתחזקת לאחר שאנחנו רואים את המחקרים הרבים שמצביעים על כך שעד סוף השנה (2015) כמות הגולשים ממכשירי הסמארטפון תעקוף את כמות הגולשים מהמחשב, וכי בכל שבוע אנו צופים במאות אפליקציות חדשות שעולות לחנות האפליקציות של גוגל ואפל. 

להמשך המאמר
איך לגרום למשתמשים לבחור נכון באתר שלך

איך לגרום למשתמשים לבחור נכון באתר שלך

ייתכן שמדובר על האזור החשוב ביותר באתר האינטרנט - זהו האזור בו המשתמש שלך צריך לבצע החלטות, והאיקס האדום לסגירת חלון הדפדפן לא יכול להיות חלק מהן...

טבלאות התמחור 

טבלאות התמחור משחקות תפקיד מאוד חשוב בכל אתר של חברה המציעה מוצרים או שירותים דרך האינטרנט.

לכולנו ברור שאם המשתמשים שלנו לא יוכלו לראות את הערך לו הם יזכו ברגע שיבחרו באחת מהאופציות, יהיה לנו מאוד קשה להפוך אותם ללקוחות משלמים.

להמשך המאמר
כל מה שתמיד רצית לדעת על הרגלי הקנייה של משתמשי הסמארטפון והתביישת לשאול

כל מה שתמיד רצית לדעת על הרגלי הקנייה של משתמשי הסמארטפון והתביישת לשאול

נתחיל עם קצת נתונים מספריים שפרסמה חברת הייעוץ ומחקר השווקים Forrester Research על פי מחקר שערכה בארצות הברית:

1. יותר מ 40% מכלל התנועה ברשת האינטרנט כיום מתבצעת דרך המכשירים הניידים.

2. סכום הרכישות באתרי מסחר אלקטרוני, באמצעות מכשירים ניידים, עומד היום על סך של 114$ מיליארד (מתוך 293$ מיליארד – סך המכירות ברשת). סכום זה יכפיל את עצמו עד לשנת 2018.

ממחקר זה ותוצאותיו, אנו מגיעים למסקנה שסכומי הרכישה באתרי המסחר האלקטרוני עולים וגדלים בצורה עקבית, אך סך הרכישות והפעילות של רכישה ממכשירים ניידים גדלים בקצב מהיר יותר.

להמשך המאמר

יש לך שאלות על התהליך שלנו ? רוצה לקבל הצעת מחיר ? אפשר להתחיל בשיחת טלפון או פגישה

כן! בואו נדבר