בלוג

כי יש לנו מה לספר לכם...

איך אפליקציות מסחר אלקטרוני מעניקות לנו חווית משתמש משופרת?

איך אפליקציות מסחר אלקטרוני מעניקות לנו חווית משתמש משופרת?

על פי כל התחזיות, עד סוף שנת 2015, יותר מ - 40% מכלל המכירות הקמעונאיות באינטרנט בעולם יגיעו ישירות ממשתמשים בטלפונים ניידים חכמים (סמארטפון - Smartphone). זוהי סוג של "קריאה אחרונה", בעבור כל חברת מסחר אלקטרוני (E - Commerce) רצינית שמכבדת את עצמה, ושמכירה ומבינה את הצורך שבהצגת אתר מותאם לקהל יעד זה.

פתרון פופולארי נוסף שנעשה בו שימוש על ידי השחקניות הראשיות בתחום, כמענה לעלייה הקבועה בכמות הרכישות באינטרנט דרך הסמארטפון, הוא פיתוח ועיצוב אפליקציות מסחר אלקטרוני (M - Commerce) המעניקות למשתמשיהן חווית משתמש ייחודית במינה.

להמשך המאמר
שלושה טיפים לעיצוב אתר מנצח

שלושה טיפים לעיצוב אתר מנצח

אם נשאל כל איש מקצוע מעולם האינטרנט, מה לדעתו המרכיבים של עיצוב אתר מוצלח, סביר להניח שימנה לכם ללא כל בעיה, רשימה של אלמנטים שלדעתו משפיעים על עיצוב האתר. ברוב המקרים, חלק מהאלמנטים ברשימה שלו יהיו שונים מדעתם של אנשי מקצוע אחרים, וזאת מכיוון שאין קונספט מוגדר לעיצוב אתר מוצלח. לא מדובר במשוואה מתמטית עם תשובה מוגדרת, אלא ישנן דעות לכאן ולכאן, והן לא תמיד מסתדרות אחת עם השנייה.

אז איך אפשר להגדיר עיצוב אתר כמוצלח? מניסיון של שנים ארוכות בתחום, ועבודה מול מאות מעצבי אתרים, ואנשי חווית משתמש, הצלחתי להרכיב רשימה של שלושה אלמנטים שמככבים ברשימות של מעצבים אחרים בנושא עיצוב אתרים, וחוזרים בכל רשימה ורשימה. בואו נעבר על אלמנטים אלו:

להמשך המאמר
שלושה כלים מומלצים ליצירת מפות חום

שלושה כלים מומלצים ליצירת מפות חום

כחלק מתהליך תקין ומלא של אפיון חווית משתמש לממשק אינטרנטי, אנו משתמשים בכלי המייצר לנו מפות חום (Heat Map), לצורך מבדקי שמישות. במאמר זה ניתן סקירה קצרה על שלושה מהכלים הנפוצים ביותר המציעים שירות זה, וכן נעבור על מספר מושגים שיעזרו לנו ללמוד דברים חדשים על תחום מבדקי השמישות, וכן על מנת לסייע לנו לבחור את הכלי המתאים לנו ביותר.

להמשך המאמר
שלושה טיפים שיסייעו לכם באפיון תוכן נכון לאתרי מסחר אלקטרוני

שלושה טיפים שיסייעו לכם באפיון תוכן נכון לאתרי מסחר אלקטרוני

התוכן הוא המלך. אמרה פופולארית זו נכונה לגבי כל תחומי האינטרנט, אופטימיזציית אתרים (SEO), שיווק באינטרנט (SEM), קידום ברשתות חברתיות (SMO), אתרי מסחר אלקטרוני (E-Commerce), לעולם אפיון חווית משתמש, ועוד. החשיבות באמרה זו עולה כאשר אנו מבינים כי על מנת שלא להמיר את הגולש באופן חד פעמי, אלא גם לשמרו ולמשוך אותו לאתר האינטרנט שלנו שוב ושוב, עלינו לספק לו חווית משתמש ייחודית, והצעת ערך שלא נמצאת באף אתר אחר (USP). כל מותג חייב לבנות חוויות משמעותיות המספקות ערך ייחודי לקהל היעד שלו, כאשר חוויה זו מושגת בצורה היעילה ביותר עם יצירה של תוכן איכותי.

להמשך המאמר
כך תתמודדו עם פרויקטים מורכבים בעיצוב אתרים

כך תתמודדו עם פרויקטים מורכבים בעיצוב אתרים

כל פרויקט של הקמת אתר אינטרנט כולל מספר שלבים : שלב האפיון המלא, מבדקי שמישות, עיצוב האתר, פיתוח האתר ומבדקי שמישות נוספות. ישנם מחקרים רבים המצביעים על כך שבעבור גולשים רבים, הרושם הראשוני של אתר מוגדר על ידי איכות העיצוב של אתר האינטרנט. מה שהופך את שלב עיצוב האתר לאחד השלבים החשובים ביותר של פרויקט הקמת אתר אינטרנט.

להמשך המאמר
איך להשתמש בפסיכולוגיה של ההמרה בעת אפיון אתר

איך להשתמש בפסיכולוגיה של ההמרה בעת אפיון אתר

קבלת החלטה של משתמש באינטרנט (ובכלל), היא תהליך קוגניטיבי המאפשר לנו לבצע בחירה של מוצר, שירות, או כל דבר אחר מבין כמה אפשרויות. תהליך קבלת ההחלטות הוא יום - יומי וקורה לכל אחד מאיתנו, אם זה בבוקר כאשר אנו מתלבטים מה ללבוש למשרד, או בצהריים כאשר אנחנו מתלבטים מאיזו מסעדה להזמין לנו אוכל, ועד לערב, כאשר אנו מתלבטים איזה ספר להקריא לילדים שלנו. 

להמשך המאמר
6 רעיונות מקוריים לשימוש בכפתורי הנעה לפעולה CTA

6 רעיונות מקוריים לשימוש בכפתורי הנעה לפעולה CTA

אחד האתגרים המרתקים בעולם חווית המשתמש, הינו אתגר השיווק והמכירות, והניסיון בהגדלת ההכנסות הכספיות של היזם מהממשק שאפיינו לו. על מנת להגדיל את כמות המכירות באתר, ניתן להשתמש במספר פרקטיקות, שאחת מהן היא הגדלת יחסי ההמרה של האתר. יחס המרה (Conversion Rate) הוא מושג השגור בפי מאפייני חווית משתמש, ובמיוחד אצל אלו המתמחים בשיפור יחסי ההמרה של אתרי אינטרנט (Conversion Rate Optimization). המושג מתייחס לאחוז הגולשים שהגיעו לאתר שלנו והפכו מגולשים ארעיים לגולשים שביצעו את הפעולה אותה תכננו שיבצעו. 

להמשך המאמר
איך לבצע אפיון אתר מחדש באמצעות עיצוב מונחה נתונים?

איך לבצע אפיון אתר מחדש באמצעות עיצוב מונחה נתונים?

בשנים האחרונות המושג עיצוב מונחה נתונים (Data driven design) עולה הרבה מאוד ברשת, אך מעט מאוד באמת יודעים מה באמת עיצוב מונחה נתונים אומר. במאמר זה נתמקד בשיטה שאמורה לעזור לנו לבצע אפיון חווית משתמש מחודש לממשקים קיימים (בדגש על אתרי אינטרנט), נשאל שלוש שאלות חשובות, ובסוף ניתן מספר דגשים שיסייעו לכם להשתמש בעיצוב מונחה נתונים לפרויקט אפיון אתר מחדש.

להמשך המאמר
כך תמנעו תסכול מהמשתמש בעת תקלה בממשק: מה לעשות וממה חשוב להיזהר

כך תמנעו תסכול מהמשתמש בעת תקלה בממשק: מה לעשות וממה חשוב להיזהר

נראה כי בשימוש היומיומי שלנו במחשב, וברשת האינטרנט אנו נתקלים בהודעות שגיאה כאלו ואחרות, המקור של חלקן בדפדפן שלנו ובאתרים אשר אנו גולשים בהם, וחלקן האחר במערכת ההפעלה שלנו, ובתוכנות אשר אנו מנסים לתפעל. לנו כאנשי אפיון חווית משתמש חשוב להבין כי אין אתר אינטרנט, או מערכת הפעלה אשר חפים משגיאות, ולכן הודעות שגיאה הן חלק בלתי נמנע מחווית המשתמשים שלנו. כך נלמד איך להתמודד איתן, ולהפוך אותן לחלק בלתי נפרד ולא מאיים בחיי המשתמשים שלנו, את זאת נעשה על ידי שימוש במספר שיטות מומלצות בתחום, וכן על ידי חווית משתמש נכונה.

להמשך המאמר
כל הסודות ליצירת דף מוצר מוצלח לאתר מכירות

כל הסודות ליצירת דף מוצר מוצלח לאתר מכירות

בעת עבודה על פרויקט חדש של אפיון ועיצוב אתר מסחר אלקטרוני (E-commerce), ישנם מספר דפים קריטיים שעלינו לאפיין בצורה חכמה יותר, וזאת על מנת לסייע בהצלחת האתר, ובהגדלת כמות המכירות שלו. בהקשר זה, נרצה לשים דגש במאמר על אחד הדפים שמקבל מאיתנו תשומת לב רבה במהלך הפרויקט - דף המוצר. חשוב להתחיל בגילוי נאות. דף מוצר טוב תלוי בראש ובראשונה במוצר שהוא מוכר, אך בעזרת שימוש במספר אלמנטים מיוחדים בדפי המוצר שלנו, נוכל לסייע בתהליך המכירה, ולהגדיל את אחוזי ההמרה של האתר, גם אם לא מדובר במוצר הכי פופולארי שיש. אלמנטים אלו כוללים בעיקר מתן מידע שימושי רחב על המוצר למשתמשים, וכן מאפשרים להציג את המוצר בצורה האטרקטיבית ביותר, דרך שמעניקה חווית משתמש אולטימטיבית למשתמשים שלנו.

להמשך המאמר

יש לך שאלות על התהליך שלנו ? רוצה לקבל הצעת מחיר ? אפשר להתחיל בשיחת טלפון או פגישה

כן! בואו נדבר