בלוג

כי יש לנו מה לספר לכם...

כך בונים קהל לקוחות נאמן: מה לעשות וממה חשוב להיזהר

כך בונים קהל לקוחות נאמן: מה לעשות וממה חשוב להיזהר

אחד האתגרים הגדולים ביותר שיש בכל פרויקט של אפיון חוויית משתמש, לאתר או אפליקציה, הוא האתגר ביצירת קהל לקוחות נאמן למוצר או השירות שלנו. לדוגמא, יצירת קהל לקוחות הכולל משתמשים שחוזרים לרכוש את המוצר שלנו בכל פעם מחדש, וגם ממליצים אחרי זה לחברים שלהם. 

הקושי ביצירת קהל לקוחות נאמן, ולקוחות חוזרים, מגיע בעיקר בעולם המסחר האלקטרוני, ובמיוחד אצל האתרים הקטנים יותר, של המותגים הפחות מוכרים. 

להמשך המאמר
איך לאפיין ולעצב אתר חדשני ומוביל באמצעות ארבעה כללים פשוטים

איך לאפיין ולעצב אתר חדשני ומוביל באמצעות ארבעה כללים פשוטים

במציאות שבה לכל עסק או חברה, קטנים עד גדולים, יש אתר אינטרנט. במציאות שבה גולש ממוצע שנכנס לאתר שלכם מחליט אם להישאר או לצאת תוך 8 שניות בממוצע. במציאות שבה הגולש הבא יכול להגיע ממאות פלטפורמות פוטנציאליות, ועלינו לדאוג שבכל מקרה יזכה לחוויית המשתמש הטובה ביותר. במציאות כזאת עלינו לוודא כי אתר האינטרנט שלנו זכה לאפיון ועיצוב המאפשר ללקוחותינו חוויית משתמש נגישה, שמישה וידידותית. לשם כך ריכזנו לכם ארבעה טיפים חשובים לאפיון ועיצוב האתר הבא שלכם. אנו מבטיחים ששימוש בארבעת הטיפים שציינו כאן יאפשר לכם להגיע לגבהים חדשים עם אתר האינטרנט שלכם, ולעזור לשפר את יכולות העסק או החברה שלכם.

להמשך המאמר
מה הקשר בין תיאוריית הדיסוננס הקוגניטיבי לבין שמירה על עקביות בממשק

מה הקשר בין תיאוריית הדיסוננס הקוגניטיבי לבין שמירה על עקביות בממשק

תיאוריית הדיסוננס הקוגניטיבי (Cognitive dissonance), נהגתה על ידי הפסיכולוג היהודי-אמריקאי, לאון פסטינגר באמצע שנות החמישים של המאה הקודמת. תיאוריה זו טוענת כי שמירה על עקביות היא אחד המניעים המרכזיים לכל אדם, וכי אדם המאמין בעמדה מסוימת אך מחויב מסיבות כאלו ואחרות לפעול בצורה מנוגדת לעמדותיו, יחוש תחושה בלתי נעימה.

להמשך המאמר
מה אפשר ללמוד בשבוע שלם עם עיניים עצומות?

מה אפשר ללמוד בשבוע שלם עם עיניים עצומות?

מתי הייתה הפעם אחרונה ששאלת את עצמך "איך עיוורים גולשים באינטרנט?"
דיוויד בול החליט לקחת את השאלה הזו צעד אחד קדימה וכיסה את עיניו, בעת השימוש במחשב, למשך שבוע שלם. המסקנות שאליהן הגיע בעקבות כך מרתקות ובעלות חשיבות גדולה למי שמתכנן אתרים נגישים. מאמר שפשוט אסור לפספס.

להמשך המאמר
על תהליך אפיון חוויית משתמש לנגישות

על תהליך אפיון חוויית משתמש לנגישות

הנגישות תופסת תאוצה אצל המפתחים, המעצבים הגרפים ואנשי התוכן. אבל בסופו של דבר ממשק נגיש חייב להתחיל באפיון נגיש וביצירת חוויית משתמש נגישה לכולם.

מוצרים שהם לא נגישים הם גם לא שמישים.

בשבוע שעבר התקיים הכנס השנתי בתחום חוויית המשתמש בישראל - כנס UXI Live. אחת מההרצאות בכנס הועברה על ידי רותם בינהיים, מנהלת תחום חוויית המשתמש בחברתנו ומובילת תחום הנגישות ב UX.

להמשך המאמר
כך ניצור את המהפכה הבאה בשירותים הפיננסיים הטכנולוגיים

כך ניצור את המהפכה הבאה בשירותים הפיננסיים הטכנולוגיים

בעולם של מצוינות בתפעול, ניהול סיכונים, אבטחה ופרטיות, ההתעלמות מהחשיבות של כל הקשור בחוויית משתמש תקינה, וממשקי משתמש אטרקטיביים, נהפכה לאחד החסרונות הגדולים של החברות הגדולות בתעשיית השירותים הפיננסיים בארץ ובעולם. חסרון זה בא לידי ביטוי במיוחד בעקבות העובדה כי הויתור על מהירות, חוויית משתמש ועיצוב המוצר שהפכו בצדק לאלמנטים החשובים ביותר בכל מוצר או שירות, הוא בלתי מתקבל על דעת הצרכנים. אחד המחקרים שמאושש את טענה הזו, הוא מחקר בנושא חווית משתמש שנערך בחודש יוני האחרון מטעם אוניברסיטת לונדון. במחקר התגלה כי אחד מכל שלושה משתתפים היה מוכן לעבור בנק אם האפליקציה שלו לא הייתה מהירה או יעילה מספיק.

להמשך המאמר
3 כללים שאתם חייבים ליישם בעת אפיון ועיצוב דשבורד למערכת

3 כללים שאתם חייבים ליישם בעת אפיון ועיצוב דשבורד למערכת

אחד הנושאים החשובים ביותר שעלו מתוך עשרות פרויקטים שביצענו בשנים האחרונות בתחום אפיון מערכות מידע, הינו הצורך הגובר באפיון ועיצוב לוחות מחוונים (דשבורד - Dashboard) אשר מציגים את הנתונים שבהם ביעילות מירבית, ומאפשרים לכלל המשתמשים בהם, ללא תלות ברמות טכנולוגיות שונות, לעבד את המידע המוצג באופן מהימן ומהיר.

בפרויקטים אלו, אנו למדנו כי צורך זה הכרחי, ונוצר עקב העובדה שברגע שאנו דואגים להציג את הנתונים באופן יעיל, אנו תומכים בצרכים של המשתמש, ומקטינים בעבורו את העומס הקוגניטיבי שחל עליו. בנוסף אנו מסייעים לו בדרך זו לפתור בעיות בקלות, לגלות תובנות חדשות, וללמוד את הממשק בקלות יתרה. 

להמשך המאמר
מאמר דעה : מי יציל את המשתמשים בארגונים הגדולים ?

מאמר דעה : מי יציל את המשתמשים בארגונים הגדולים ?

מה הדבר הראשון שעולה לכם בראש כשאתם שומעים את המושג - תוכנה ארגונית? אני מניח שאתם חושבים על תוכנה בעלת ממשק מגושם, עמוס, מסורבל, וקשה לשימוש.

למרות המהפך הגדול שאנחנו עוברים בשנים האחרונות בתחום חווית משתמש, והמעבר מממשקי משתמש משעממים לטובת אפליקציות מרהיבות, אשר מבטיחות לספק לנו את כל הפונקציות שבעולם בהינף של אצבע, אנחנו לא צופים בשינוי דומה המתבצע בעולם התוכנה הארגונית, עולם שאיכשהו מסרב להשתנות.

להמשך המאמר
כיצד למנוע נטישת משתמשים במערכות Saas ע"י עיצוב מונחה הרגלים - חלק ב

כיצד למנוע נטישת משתמשים במערכות Saas ע"י עיצוב מונחה הרגלים - חלק ב

טיפים והנחיות לעיצוב מונחה הרגלים

אז איך נוכל לעצב את מערכת ה SaaS כך שתהפוך להרגל שימושי אצל המשתמשים שלנו? העקרונות הבסיסיים להתנהגות מוכוונת הרגלים, מבוססת על עיצוב הממשק בגורמים רגשיים וחושיים, בתגמולים משתנים, ובפעולות והזדמנויות להתאמה אישית של הממשק. ניתן בקלות ליישם את ההנחיות האלו בחווית המשתמש ובעיצוב ממשק המשתמש של המערכת שלנו, ואף על פני מחזור החיים השלם של המשתמשים שלנו.

להמשך המאמר
כיצד למנוע נטישת משתמשים במערכות Saas ע"י עיצוב מונחה הרגלים - חלק א

כיצד למנוע נטישת משתמשים במערכות Saas ע"י עיצוב מונחה הרגלים - חלק א

החיים של רובנו מתרחשים תוך שגרה יום יומית קבועה שחוזרת על עצמה. היא לרוב מתחילה בבוקר ברגע בו אנחנו מתעוררים, ונוסעים לעבודה ועד לסוף היום שלנו. רוב הפעולות האלו נעשות על ידי "הטייס האוטומטי" שלנו. לדוגמה בנהיגה, כאשר אנו נוהגים בכל יום באותו מסלול בדרך לעבודה, ברוב המקרים אנחנו לא שמים לב שהגענו לעבודה. או במהלך היום כשאנחנו בודקים שוב ושוב את המיילים במכשיר הסמארטפון שלנו, למרות שאנחנו לא באמת מצפים למיילים כה חשובים. לי אף קרה שבמקום לנסוע לקולנוע עם בני ביום חופש, נהגתי עד לפתח הגן שלו כמו בכל יום רגיל, והשער הנעול הוא זה שהזכיר לי את טעותי. 

להמשך המאמר

יש לך שאלות על התהליך שלנו ? רוצה לקבל הצעת מחיר ? אפשר להתחיל בשיחת טלפון או פגישה

כן! בואו נדבר